dilluns, 22 de febrer del 2016

Braç de gitano de Nata i Galetes

Doncs això, aquest cap de setmana entre passejos i demés he fet un braç de Gitano de nata per l'aniversari de l'Albert. Ja el vam celebrar quan van venir els seus pares però encara no ho haviem fet amb en Gorka i la Maria i com que qualsevol excusa és bona...
La recepta (per seguir els passos) la vaig treure del blog velocidad de cuchara però bàsicament vaig fer servir per la massa:

 - La recepta de "bizcocho genovés" de la Thermomix TM5:

  • 5 ous (ja que els que tenia eren petits)
  • 120 grams de sucre
  • 1 cullaradeta d'escència de vainilla
  • una mica de sal

 - Pel farcit: 500grams de nata de Muntar (vaig afegir 2 cullaradetes de sucre glaç a l'hora de muntar-la perquè fós dolça).
 - Per decorar: Sucre glaç (en tinc sempre de fet i sinó amb la thermomix ben neta al principi es fa en un moment)

Però només amb 10 minuts de forn!!!

No vaig pintar amb res la massa i pel farcit vaig muntar un tetra-brick de nata que tenia d'un 500gr.



I diumenge vaig decidir provar la recepta de galetes de mantega de la Thermomix. No crec que siguin  les millors però amb 20 minuts estan fetes:


En breu més i millor! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada